FAQ - Pytania i odpowiedzi

1Jak się zgłosić na Bike Adventure?
Zapisy prowadzone są przez portal DATASPORT.
  • Załóż konto na stronie datasport.pl
  • następnie zapisz się do wyścigu Bike Adventure 2025.
Korzystaj z bezpośrednich zakładek na naszej www (zawodnicy > zgłoszenia). ZAPISZ SIĘ
2Jak dokonać opłaty startowej?
Opłatę startowa zrób przelewem bankowym ze swojego konta (opłatę zrób po wypełnieniu zgłoszenia).
Wysokość opłat startowych oraz numer konta znajdziesz w regulaminie.
3Nie ma mnie na liście startowej, co mam zrobić?
Twoje zgłoszenie jest widoczne na liście startowej po dokonaniu opłaty startowej.
Jeśli po opłaceniu startu nadal nie ma Cię na liście
  • wyślij do nas potwierdzenie zapłaty na adres: biuro@bikeadventure.pl.
  • 4Czy mogę przepisać swój start na inną osobę?
    Tak, aby przenieść opłatę startową na innego zawodnika należy:
    • opłacić różnicę w opłacie startowej, zgodnie z obowiązującym cennikiem na dzień zamiany
    • wyślij wiadomość na adres biuro@bikeadventure.pl tytułem ‘Przeniesienie opłaty startowej'
    Zawodnik, na którego ma być przeniesiona opłata musi wypełnić zgłoszenie do wyścigu przed wysłaniem wiadomości.
    5Czy mogę zmienić dystans?
    Tak, zmiana dystansu (np. PRO na CLASSIC) – możliwa jest po wysłaniu wiadomości na adres organizatora biuro@bikeadventure.pl tytułem ‘zmiana zgłoszenia’ do 12.06.2025.
    6Czy mogę wystartować na e-bike?
    Tak, możesz w dedykowanej kategorii e-bike na dystansie CLASSIC SOLO lub DUO (Para Damska, Para Męska, Para Mieszana). W trakcie zapisów należy wybrać kategorię e-bike classic solo/duo.
    7Gdzie zaparkować podczas Bike Adventure?
    Dostępne są płatne parkingi przy wyciągu SKI Arena Szrenica.
    8Gdzie i kiedy odbiorę numer startowy?
    Biuro zawodów znajduje się na górnym parkingu przy SKI Arena Szrenica Ul. Turystyczna w Szklarskiej Porębie
    Biuro Zawodów czynne będzie:
  • 02.07.2025, w godz. 17.00 – 20.00,
  • 03.07.2025, w godz. 9.00-12.30.
  • 9Jak odebrać numer startowy?
    Aby odebrać numer startowy pokaż bilet z kodem QR (dostępny na mailu bądź w profilu datasport). W przypadku braku kodu QR należy okazać dokument potwierdzający tożsamość.
    10Czy mogę odebrać numer startowy dla innej osoby?
    Tak, należy posiadać bilet z kodem QR, który jednocześnie jest upoważnieniem do odebrania pakietu za innego zawodnika.
    11Zawodnik z pary uległ kontuzji, co dalej?
  • Jeśli kontuzja dotyczy jednego etapu, czyli DNF (zawodnik wystartował, ale nie ukończył wyścigu) - para otrzymuje 30 minut kary do czasu ostatniej pary, ale ich wynik liczy się klasyfikacji generalnej.
  • Jeśli zawodnik z pary nie wystartował w jednym z etapów (DNS) - para będzie ujęta w osobnej klasyfikacji PK – „poza klasyfikacją” i nie będzie brana pod uwagę w klasyfikacjach z etapu oraz w klasyfikacji generalnej. W takiej sytuacji drugi zawodnik z pary może dalej startować, natomiast nadal jest przypisany do pary i nie będzie ujęty w wynikach - klasyfikacja PK „poza klasyfikacją”.
  • 12Co w przypadku większej różnicy czasu niż 3 minuty między zawodnikami jadącymi duo w parach?
    Różnica czasu większa niż 3 minuty oznacza - dyskwalifikację - DNF - para otrzymuje 30 minut kary do czasu ostatniej pary, ale ich wynik liczy się klasyfikacji generalnej.
    13Nie ukończyłem jednego etapu wyścigu, czy mogę dalej startować?
    Tak, natomiast za dany nie ukończony wyścig zawodnik otrzymuje karę czasową + 30 min do czasu ostatniego zawodnika danego dystansu z danej kategorii wiekowej (wynik jest uwzględniony do klasyfikacji generalnej)
    14Nie wystartowałem jednego etapu, czy mogę startować w kolejnych etapach?
    Tak, możesz - natomiast będziesz ujęty w osobnej klasyfikacji – PK - „poza klasyfikacją” i nie będziesz brany pod uwagę w klasyfikacjach z etapu oraz w klasyfikacji generalnej.
    15Czy na trasie dostępne są bufety?
    Tak, na każdym dystansie są dostępne bufety oraz bufet meta. Dokładne lokalizacje bufetów znajdziesz na mapie danego dystansu.
    16Czy po wyścigu będzie Pasta Party?
    Tak, po każdym etapie na terenie miasteczka Bike Adventure będzie Pasta Party (ciepły posiłek) - przy odbiorze należy pokazać kod QR.
    Codziennie 3 dania do wyboru - Pasta Party Menu
    17Czy podczas Bike Adventure będzie dostępny depozyt?
    Tak, podczas każdego etapu w biurze zawodów będzie dostępny bezpłatny depozyt.
    18Czy podczas Bike Adventure będzie dostępny serwis rowerowy?
    Tak, podczas Bike Adventure dostępny będzie:
    19Czy podczas Bike Adventure będzie dostępna strefa masażu?
    Tak, będzie dostępna strefa masażu. Jest to opcja dodatkowo płatna i wymagana jest wcześniejsza rezerwacja Więcej informacji tutaj
    20Co zrobić jeśli zdecyduję się zejść z trasy podczas zawodów?
    Każdy uczestnik, który zrezygnuje z udziału w Bike Adventure w trakcie jego trwania powinien bezzwłocznie zgłosić ten fakt, osobiście w Biurze Zawodów lub telefonicznie +48 603 712 297.
    21Czy mogę zrezygnować ze startu w Bike Adventure?
    W momencie rezygnacji opłata startowa nie jest zwracana jak również nie ma możliwości przeniesienia jej na kolejną edycję.
    22Doznałem wypadku na trasie, co zrobić?
    Jeśli będziesz miał wypadek lub będziesz świadkiem wypadku niezwłocznie zgłoś się pod numer alarmowy +48 603 712 297 (dostępny również na numerze startowym).
    Podczas rozmowy podaj:
    • co się stało,
    • numer startowy poszkodowanego,
    • dystans na którym doszło do wypadku,
    • przybliżony kilometr trasy,
    • jeśli masz możliwość prześlij pinezkę miejsca, w którym doszło od wypadku.

    Masz więcej pytań?

    Napisz do nas: biuro@bikeadventure.pl